تماس با ما

ما در پردازشگر سریر پارس مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویس‌های خدمات به مشتریان پردازشگر سریر پارس بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • آدرس گیلان، لاهیجان ، خیابان انقلاب ، مجتمع تندیس شعاع ، طبقه اول ، واحد 32
  • تلفن
    01342211684-02141211684 ساعات کاری 10:00-18:00
  • ایمیل پشتیبانی pspit.ir@gmail.com
  • شبکه های اجتماعی
تماس با ما

    سوالات پرتکرار

    چطور در پردازشگر سریر پارس سفارش خود را ثبت کنم ؟

    بعد از ثبت نام و ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ،سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی و آدرس می توانید پرداخت خود را نهایی کنید.

    آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

    بله، شما می توانید در ساعت کاری مشخص شده به آدرس دفتر فروش شرکت پردازشگر سریر پارس مراجعه کنید.

    برای خرید از پردازشگر سریر پارس، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

    بله. قبل از خرید میبایست از بخش "وارد شوید" ثبت نام و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

    برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان می‌شود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک پردازشگر سریر پارس ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است می‌توانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

    می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    در صورتی که کالای مدنظر شما در سایت دارای قیمت نیست، امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد. شما می توانید با ارتباط با بخش پشتیبانی، در صورت تامین کالا مدنظر شما ثبت سفارش خود را انجام دهید.

    سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

    ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

    بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی کالا ارسال می شود؟

    بعد از ثبت نهایی سفارش، ارسال کالا بعد از 24 ساعت کاری از طریق پست و یا تیپاکس ارسال خواهد شد.

    چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

    شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.